تربت الـ حـ سـ یــ ن






تربت الـ حـ سـ یــ ن

کربلا تربت می‌سازد و همه ابدان شیعیان را تربت می‌کند
از عطش، آب بدن خشک می‌شود و تشنه دنیا و آخرت می‌شود؛
هم تشنه آب ظاهری می‌شود و هم تشنه معنوی
کسی که تشنه کربلا شد، بدنش سرانجام تربت می‌شود
همین بدن ظاهری، حتی اگر نمرده باشد!
و این یعنی معنای موتوا قبل ان تموتوا

كلّ يوم اگر براي ما عاشوراست و كلّ ارض كــربلا، سلام هاي مقدّس ِ صبح و شام ِ حضرت ِ ناحيه، سرّ ِ خون - اشك هاي جناب ِ صاحب (عـجّل الله فرجه الشّريف) اند ... أَلسَّلامُ عَلى مُحَمَّد حَبيبِ اللهِ وَ صِفْوَتِهِ ... أَلسَّلامُ عَلى أَميرِالْمُؤْمِنينَ عَلِىِّ بْنِ أَبي طالِب الْمَخْصُوصِ بِاُخُوَّتِهِ ... أَلسَّلامُ عَلى فاطِمَةَِ الزَّهْرآءِ ابْنَتِهِ ... أَلسَّلامُ عَلى أَبي مُحَمَّد الْحَسَنِ وَصِىِّ أَبيهِ وَ خَليفَتِهِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ الَّذي سَمَحَتْ نَفْسُهُ بِمُهْجَتِهِ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنْ أَطاعَ اللهَ في سِـرِّهِ وَ عَلانِـيَـتِـهِ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنْ جَعَلَ اللهُ الشّـِفآءَ في تُرْبَتِهِ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنِ الاِْ جابَـةُ تَحْتَ قُـبَّـتِهِ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنِ الاَْ ئِـمَّـةُ مِنْ ذُرِّيَّـتِـهِ ... أَلسَّلامُ عَلَى ابْنِ خاتَِمِ الاَْ نْبِيآءِ ... أَلسَّلامُ عَلَى ابْنِ سَيِّدِ الاَْوْصِيآءِ ... أَلسَّلامُ عَلَى ابْنِ فاطِمَةَِ الزَّهْرآءِ ... أَلسَّلامُ عَلَى ابْنِ خَديجَةَ الْكُبْرى ... أَلسَّلامُ عَلَى ابْنِ سِدْرَةِ الْمُنْتَهى ... أَلسَّلامُ عَلَى ابْنِ جَنَّةِ الْـمَـأْوى ... أَلسَّلامُ عَلَى ابْنِ زَمْـزَمَ وَ الصَّـفا ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمُرَمَّلِ بِالدِّمآءِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمَهْتُوكِ الْخِبآءِ ... أَلسَّلامُ عَلى خامِسِ أَصْحابِ الْكِسْآءِ ... أَلسَّلامُ عَلى غَريبِ الْغُرَبآءِ ... أَلسَّلامُ عَلى شَهيدِ الشُّهَدآءِ ... أَلسَّلامُ عَلى قَتيلِ الاَْدْعِيآءِ ... أَلسَّلامُ عَلى ساكِنِ كَرْبَلآءَ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنْ بَكَتْهُ مَلائِكَةُ السَّمآءِ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنْ ذُرِّيَّتُهُ الاَْزْكِيآءُ ... أَلسَّلامُ عَلى يَعْسُوبِ الدّينِ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنازِلِ الْبَراهينِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الاَْئِمَّةِ السّاداتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْجُيُوبِ الْمُضَرَّجاتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الشِّفاهِ الذّابِلاتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى النُّفُوسِ الْمُصْطَلَماتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الاَْرْواحِ الْمُخْتَلَساتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الاَْجْسادِ الْعارِياتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْجُسُومِ الشّاحِباتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الدِّمآءِ السّآئِلاتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الاَْعْضآءِ الْمُقَطَّعاتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الرُّؤُوسِ الْمُشالاتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى النِّسْوَةِ الْبارِزاتِ ... أَلسَّلامُ عَلى حُجَّةِ رَبِّ الْعالَمينَ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْقَتيلِ الْمَظْلُومِ ... أَلسَّلامُ عَلى أَخيهِ الْمَسْمُومِ ... أَلسَّلامُ عَلى عَلِىّ الْكَبيرِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الرَّضيـعِ الصَّغيرِ ... أَلسَّلامُ عَـلَى الاَْبْدانِ السَّليبَةِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْعِتْرَةِ الْقَريبَةِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمُجَدَّلينَ فِى الْفَلَواتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى النّازِحينَ عَنِ الاَْوْطانِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمَدْفُونينَ بِلا أَكْفان ... أَلسَّلامُ عَلَى الرُّؤُوسِ الْمُفَرَّقَةِ عَنِ الاَْبْدانِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمُحْتَسِبِ الصّابِرِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمَظْلُومِ بِلا ناصِر ... أَلسَّلامُ عَلى ساكِنِ التُّرْبَةِ الزّاكِيَةِ ... أَلسَّلامُ عَلى صاحِبِ الْقُبَّةِ السّامِيَةِ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنْ طَهَّرَهُ الْجَليلُ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنِ افْتَـخَرَ بِهِ جَبْرَئيلُ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنْ ناغاهُ فِي الْمَهْدِ ميكآئيلُ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنْ نُكِثَتْ ذِمَّـتُهُ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنْ هُتِكَتْ حُرْمَتُهُ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنْ اُريقَ بِالظُّـلْمِ دَمُهُ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمُغَسَّلِ بِدَمِ الْجِراحِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمُجَـرَّعِ بِكَأْساتِ الرِّماحِ أَلسَّلامُ عَلَى الْمُضامِ الْمُسْتَباحِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمَنْحُورِ فِى الْوَرى ... أَلسَّلامُ عَلى مَنْ دَفَنَهُ أَهْـلُ الْقُرى ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمَقْطُوعِ الْوَتينِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمُحامي بِلا مُعين ... أَلسَّلامُ عَلَى الشَّيْبِ الْخَضيبِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْخَدِّ التَّريبِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْبَدَنِ السَّليبِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الثَّغْرِ الْمَقْرُوعِ بِالْقَضيبِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الرَّأْسِ الْمَرْفُوعِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الاَْجْسامِ الْعارِيَةِ فِى الْفَلَواتِ ... تَنْـهَِشُهَا الذِّئابُ الْعادِياتُ ... وَ تَخْتَلِفُ إِلَيْهَا السِّباعُ الضّـارِياتُ ... أَلسَّلامُ عَلَيْك َ يا مَوْلاىَ وَ عَلَى الْمَلآ ئِكَةِ الْمُرَفْرِفينَ حَوْلَ قُبَّتِك ...

سفرنامه ی کربلا

جمعه, ۲ مهر ۱۳۸۹، ۰۴:۵۳ ب.ظ
سلام

چند خطی مینویسم از روی دلتنگی از دیار عشقی که مسافرش بودم , هر چند که شنیدن(خواندن)کی بود مانند دیدن...

از نجف بگویم از ایوان طلا , صحن و سرا, مرقد و بارگاه , از حرم آقا......دلم پر میکشد برای شب های حرم مولا ,برای دعای کمیل علی در حرمش, برای آن گوشه ای که می نشستم و خیره میشدم به گنبدش و به این می اندیشیدم که چه کوته فکر بودند مردم عرب و چه بزرگ مردی بود علی....چه سنگ دل بودند آنهایی که سنگ را پاسخ سلام میدانستد و چه قلب رئوفی داشت علی که لبخند را پاسخ بی مهریشان میداد....چه شب و روزهایی داشت علی با زهرا و بی زهرا.....

نجف که میگویم دلم هوایی میشود برای آن صحن و سرا....

سامرا.......غربت که میگوید یعنی سامرا ........مظلومیت یعنی سامرا........آه از نهادت بلند میشود وقتی که از میان کوچه ای که سنی ساخته از جنس بغض و نفرت و کینه نسبت به شیعه باید بگذری تا برسی به وصال یار و باید تحمل کنی این احساس را....... وقتی رسیدی به صحن و سرا, آه کشیدن کم است برای این حرم ویران شده, برای ضریح نداشته , برای ایوان طلای نیمه......

کاظمین.......در نگاه اول چشم برداشتن از این گنبد زیبا , از این صحن و سرای با صفا سخت است و لذت میبری از برقی که گنبدها میزنند اما ,دوباره آه میکشی برای سامرایی که در زمانی نه چندان دور همانند کاظمین چشم ها را خیره میکرده اما اکنون......

اما اینجا یک حس آشنا داری.....حال و هوای امام رضا......این مرقد و بارگاه پدر و پسر اما رضا دلت را هوایی میکند برای صحن انقلاب و صدای نقاره ها...........

و کربلا.........میسوزم و مینویسم کربلا رو عشقه........

محل خیمه ها,تل زینبیه,گودی قتل گاه و حرم امام حسین,بین الحرمین و حرم قمربنی هاشم......و زینب!!

تصور میکنی که چندین و چندبار این مسیر را طی کرده زینب کبری و اکنون تو در این مسیر خدایی قدم میگذاری......باورش سخت است........

بین الحرمین....آنجا که میایستی, مات و مبهوت میمانی .....سرگردان میشوی که به کدام سو بنگری؟ به گنبد مولای بی سر یا علمدار بی دست؟؟؟ در حرم هر کدامشان که باشی دلت برای حرم دیگری میتپد....

چشم که به ضریح شش گوشه میدوزی باورت نمیشود !!! آیا این منم که رو به این ضریحی که آرزوی دیدارش را داشتم ایستادم و سلام میدهم؟؟

در حرم ابوالفضل عباس که وارد میشوی مظلومیتی خاصی را با بند بند وجودت حس میکنی و روز تاسوعا را اینجا خوب درک میکنی......

 کربلا تمام مصیبت هایی که از ابتدای عمرت شنیده ای برایت تازه میشود ,کربلا انگار غم و غصه ی تمام عالم روی قلبت سنگینی میکند, کربلا باور نکردنیست.....

کربلا بغضی راه گلویت را سد میکند و این بغض نمیشکند تا روز آخر و خداحافظی!!!! و تو هنوز مات و مبهوتی و انگار همه ی اینها یک خواب بوده و افسوس که چه زود این خواب به پایان رسید.........

موالا جان قلبم را گره زدم به ضریحتان و روحم را جا گذاشتم در صحن و سرایتان , و این جسمم است که مینویسد ,خداحافظ ای مرقد و بارگاه ,خداحافظ ای ایوان طلا............


پ.ن =اسم تمام دوستان و سفارشاتی که کرده بودند رو نوشتم و با خودم بردم به آن دیار عشق که مبادا فراموش کنم دلتنگی را, به یاد همه بودم و دعایتان کردم...

پ.ن =از دوستانی که پست قبلی رو نخوندندو دعوت کرده بودند برم وبلاگشون معذرت میخوام به خاطر عدم حضورم!!!!!!!!

پ.ن =کربلا بهشته برام اما هیچ جایی مشهدالرضا نمیشه........

پ.ن =التماس دعای فرج , یاعلی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۰۲
تربت

نظرات  (۵۱)

سلام دوست خوبم
ممنون از اینکه لطف کردین و اومدین و محبتتونو شامل حالم کردین
امیدوارم همیشه در پناه امام زمان ادامه دهنده ی راه شهدا باشیم
باز هم منت بزارین و برا خوندن مطلب جدیدم کلیک رنجه بفرمایید
قسمت هفتم ارمیا رو بروزم
منتظرتونم
یا علی
ما را هم دعا...
سلام


خدا قوت


با مطلب و خداوند این قوم را عذاب کرد در خدمتتون هستم.


مدد مولا

۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۳ کبوتر نجف
سلام!!

ممنون از شما..

مطلبتون عالی بود...

التماس دعا

یاعلی
سلام
واقعا خوش به سعادتت
وقتی داشتم میخوندم بغض کردم
این بغض بد سنگینی میکنه آخه دلتنگ کربلاست
آقا میدونم بی لیاقتم ولی مگه بدا دل ندارن؟؟؟
دلم نمی خواد اشکام قطع شه. دوس دارم انقد ببارم شاید ...
زیارتت قبول باشه عزیزم
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۳ پرده نشین آل طاها
مرا کشت خاموشی لاله ها
دریغ از فراموشی لاله ها
کجا رفت تأثیر سوز و دعا
کجایند مردان بی ادعا
کجایند شورآفرینان عشق
علمدار مردان میدان عشق
کجایند مردان جام الست
دلبران عاشق، شهیدان مست
همانان که از وادی دیگرند
همانان که گمنان و نام آورند
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۳ عاشق شلمچه
اعلام برائت خانواده ی شهید همت از جریان فتنه......
سلام.

خوبی؟
تورا دوست دارم ولی هرگزبرایت اشک نخواهم ریخت

تورادوست دارم ولی هرگز برایت گل سرخی هدیه نخواهم آورد

تورادوست دارم ولی هرگزدرآتش عشقت نخواهم سوخت

می دونی چرا ؟

چون با اولین نگاه اولین قطره ی اشک ازچشمانم فرو ریخت

چون با اولین نگاه قلبم را که بهترین گل سرخ بود هدیه دادم

چون با اولین نگاه درآتش عشق تو سوختم
و
این مطلب دلیلی شد تا بت بگم که با مطلب عاشقانه ترین عکس دنیا که در اکراین گرفته شد بروزم.
منتظر حضور سبزتم. .
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۳ سعا مشاوره سنگ صبور
سلام خدا قوت با در وبلاگloloaman77.pelakfaبروزم
بی حرمتی به ساحت خوبان قشنگ نیست.
باور کنید که پاسخ آیینه سنگ نیست.
سوگند میخورم به مرام پرندگان.
در عرف ما، سزای پریدن، تفنگ نیست.
با برگ گل نوشته به دیوار باغ ما.
وقتی بیا که حوصله ی غنچه تنگ نیست.
در کارگاه رنگرزان دیار ما.
رنگی برای پوشش آثار ننگ نیست.
وقتی که عاشقانه بنوشی پیاله را.
فرقی میان طعم شراب و شرنگ نیست.
تنها یکی به قله تاریخ می رسد.
هر مرد پاشکسته که تیمور لنگ نیست
سلام علیکم

امام علی علیه السلام فرمود :
بدانید هلاک شده کسی است که دین خود را از دست داده است!!!
(البحار ،باب المواعظ)

در پناه حی قیوم
التماس دعا
یاعلی
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۳ اردشیر بابکان
درود دوست عزیز
من در وبلاگم مطلبی کوتاه درباره صلح و دوری از جنگ در دین زرتشت نوشتم لطفا" اگر مایل هستید آن مطلب را بخوانید و با دیدگاه خود آن را کامل کنید.
10 مهر روز جشن ایرانی مهرگان پیشاپیش خجسته باد
تا درودی دیگر بدرود
سلام
زیارتتون قبول
امیدوارم حضرت مولا همه ما رو به حقیقت زیارت خودشون مفتخر کنند!
من یک بار عتبات رفتم! اما حس می‌کنم نرفتم!
خیلی فرقه بین زیارت با زیارت!
زیارتی که من رفتم بیشتر سیاحت بود! نه زیارت!
دعا کنید یه بار دیگه نصیبم بشه! البته اینبار با همسر عزیزم و نه مثل دفعه قبل تنها!
سلام.
زیارت قبول.
گفتی ما را یاد کردی..ممنون.لطف کردی.
انشاالله بازم اقا بطلبه.
تو هر وقت می نویسی اشک منو در میاری..
هرچند که اسم کربلا گریه داره..اشک داره!دلتنگی داره.
دوست داشتی پست جدیدمو بخون.
خدایا دوستان باصفا و با اخلاص مرا در پناه خودت حفظ بفرما
آمین یارب العالمین
سلام دوست من
ما قرآن خدا و ارزشهامونو حفظ کنیم و بهشون عمل کنیم همه چیزمون درست میشه

بعضی مواقع که دیر میاین و یه کم میگذره تا سر بزنین اونقده دل تنگ میشم که مجبورم بیام و دعوتتون کنم تا حضورتونو تو کنار سفره ای که چیدم حس کنم
منتظرتون میمونم
ما را هم دعا ...
یا علی
راستی تو پستهای برتر وبلاگم چند موضوع جدید اضافه کردم یه نظر بندازین و پستهای قبلیم رو ...
ممنونتون میشم
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۳ پسر آهنی(شاهین شرق سابق)
دور حرم دویده ام
صفا و مروه دیده ام
هیچ کجا برای من
کرب و بلا نمی شود.

قابل شما رو نداره....
http://shahin-shargh.blogfa.com/post-11.aspx
http://shahin-shargh.blogfa.com/post-12.aspx
عشق ممنوع.......

.♥.•'´¤¯`°•.¸ **¤>خاطرات تنهایی »¤** ¸.•°´¯¤ .♥.•'´
.♥.•'´

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ســــــــــلام خوبی؟

ــــــــــــــــــ وبــــلاگ خاطرات تنهایی بـــه روز شـــــد

ــــــــــــــــــــــــــــ منتــــظر حضــــور پـــرمهرتــــم


.♥.•'´¤¯`°•.¸ **¤>خاطرات تنهایی »¤** ¸.•°´¯¤ .♥.•'´
سلام ؛
شرمنده ام بابت تأخیرم ... زودتر از اینها باید خدمت می رسیدم.

زیاراتتون مقبول ؛
شهد مطهر این زیارات گوارای وجودتان باد .
.
به راستی خوشا به سعادتتون ؛ از نظر من رفتن به این مکانهای مقدس حقیقتاً کارت دعوت میخواد .. و مطمئناً دعوت شده بودید ، زیرا که لایق شده بودید ...
.
فیوضات معنوی این سفر معنوی همواره به همراهتان ...

به زیر سایۀ الطاف حضرت حق
پاینده مانید و برقرار

سلام.

خوبی؟

همه چی ارومه همه چی تامینه این چقدر خوبه که قیمتا پایینه

همه چی ارومه مسؤلا خوابیدن شک نداری دیگه تو به اوضاع من

همه چی ارومه من چقدر خوشحالم صد تومن تو جیبم به خودم میبالم

تو داری میری از چشات معلومه من فقط بیکارم همه چی ارومه

بگو این ارامش تا ابد پا بر جاست بگو از یارانه این تورم بیجاست

همه چی ارومه...


با یک پست جدید با عنوان یک فیلم عاشقی به سه روایت بروزم .
منتظر حضور گرم و نظر پرمهرت هستم.
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۳ فاطمه ی دژ
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای سلام سیده جونم
زیارت قبول
نمیدونی چقدر خوشحال شدم نظرتو تو وبم دیدم انگاری خودتو دیدم
خوبی کربلایی؟
عجب سفرنامه ای ...عجب سفرنامه ای ...حسابی با دلم بازی کردیا... حسابی اشک گرفتی ازمون... دعا کن ...منم کربلا میخوام
کربلا...کربلا...اللهم الرزقنا...
آه.............
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۳ سید محمد حسن مصطفوی
با عرض سلام و عرض ادب
متن بالا خیلی جالب بود به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم توصیفاتی که از قبور ائمه علیهم السلام کردی اشتیاقم رو برای زیارت بیشتر کرد
سبک نوشتنت هم من رو یاد نوشته های جلال آل احمد انداخت
قلم شیوا و پخته ای داری خیلی عالی بود
امیدوارم موفق باشی
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۳ سید محمد اویار
چه کربلاست از آن بوی سیب می آید ...

ما رو دعا کنید
سر بزنید. من هم به همه پستاتون سر میزنم و استفاده میکنم.

حسین جان(ع) مدد ...
سلام.
رسیدن بخیر،البته با کمی تأخیر...خوش به سعادتتون،دعا کردین ما هم طلبیده بشیم؟
...
امیدوارم بازم نصیبتون بشه...
ممنون از حضورتون...فعلا...
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۳ مشاوره سنگ صبور سعا
دعوت امام خمینی از ملت مصر برای قیام
Egypt nation should know that if they arise against these conspiracies, as Iran rouse, they will be victorious. Egypt people shouldn’t fear the curfew, and shouldn’t pay attent
بسم الله
سلام
منتظر حضور سبزتون در وبلاگم هستم
یاعلی
سلام
سرور شهیدان اهل قلم:
مکه مال تو فکه مال من ،من با این دو پوتین هم میتوانم پرواز کنم.
هفته دفاع مقدس مبارک.
با احترام خاک.
تیــــــــــــغ تا میشکند حنجــــــــره تا میخندد لحـــــــــظه ای در وسط گریــه خدا میخندد

تیر ها گر چه سه شعبه است ولی اصغـر تو وه چه شیرین وچه شیری به شما میخندد

تا که قـــــــــر آن لبت وا شده از شوق چنین خــــــیزران بر لب ودندان خـــــــــــدا میخندد


صبح از شرق دهــــــــانت نفسی می دمـدو این وسط مست شده طشت و طلا میخندد

اشک خنـــــــــــده است که از راه دگر می آید اشـک در چشم من اینسان هم جا میخندد

دخــــــتری پــــــای به زنجـــــــــیر میان هیئت میخــــــــورد بغض خــودش را وبه ما میخندد

تا که تسکــــین بدهد گوشـــه ای از درد تو را زائـــــــــــــــری آمـــــــده در کـــرب وبلا میخندد
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۳ کبوتر نجف
سلام!

با ادامه پست قبلی+وصیت نامه امام علی(ع) به روزم...

التماس دعا...

یا علی
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۳ بی قرار زهرا( س )
جان عاشقان و شیفتگان تو، در آتشی از ماتم می‏سوزد و شراره‏اش دنیا را می‏سوزاند. هق‏هق گریه، رخصت تسلیت‏گویی نمی‏دهد و طاقت شانه‏ها را می‏گیرد. غم جانکاه تو را بر دل مجروح عاشقان تسلیت می‏گوییم

۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۳ عاشق شلمچه
مادر شهید باقری :پشت ولایت فقیه ایستاده ایم
تشریف بیارید
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۳ بی قرار زهرا( س )
سلام زیارت قبول خوش به سعادتی که داشتید.
پاسخ:
سلام-ممنون
ایوان نجف عجب صفایی دارد
حیدر بنگر چه بارگاهی دارد

دلم خیلی حرم اقام علی رو می خواد و دعاکن نصیبم بشه
یه چند روز دیگه عازم پابوسی امام علی بن موسی الرضا هستم و دعاگوتون

سلام بر تو
من اپ هستم و به روزم و منتظرم که بیای و نظر بدی
چشم انتظارم نذاری ها
پاسخ:
خیلیییییی التماس دعا
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۳ عبدالزهرا
سلام

زیارتتون قبول و ممنون از حضورتان

منم امروز از مشهدالرضا رسیدم
پاسخ:
به به زیارت قبول
سلام، واقعا خوش بحالت، فقط همین
پاسخ:
جز حرم امام علی و اباعبدالله و حضرت عباس ایوان طلا و بین الحرمین هم که گفتید یادم بهتون بود
ممنون اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان واحفظ قائدنا الامام خامنه ای واجعل عواقب امورنا خیرا وآخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمین
پاسخ:
آمین
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۳ علی خسروی
از امام جعفر صادق (ع) نقل است که میفرمایند:
خداوند بر دلهای زائرین جدم حسین حجابی می افکند تا درک عظمت کربلا برایشان میسر نشود که اگر غیر این شود جملگی از اندوه غالب تهی خواهند کرد.
زیارت قبول سیده خانم آری حقیقت رفتن به کربلا بر تمام عالم گنگ و ناباورانه است برای همین است که در کربلا گریه معنایی ندارد ...
خداوند توفیق 5 سفر کربلا را به من داده اما عطش دل را نمیتوان هیچگاه فرو نشاند
ای کاش باز هم روزی کربلا را خداوند نصیبمان کند
التماس دعا
پاسخ:
یاعلی
سلام خدا قوت زیارت مقبول حق ما اینجا مخصوصا امروز وقتی به ضریح آقا ضامن آهو گره خورده بودیم برای همه بخصوص شما دعا کردیم
مشاوره سنگ صبور سعا
پاسخ:
لطف کردید منم اونجا برای شما دعا کردم
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۳ عاشق شلمچه
سلام زیارت قبول خوش به حالتون.
به روزم با:
مادرشهید یاقری:پشت ولایت فقیه ایستاده ایم
پاسخ:
سلام-ممنون
خوش اومدی زیارتت قبول عزیزم
پاسخ:
سلام عزیزم ممنون
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۳ دیوونه غربتی!
بسم رب الحسین علیه السلام
سلام علیکم،
اول...رسیدن بخیر
دوم.... نجف!
ایوان نجف عجب صفایی دارد ... حیدر بنگر چه بارگاهی دارد
دل دیوونه دنباله بهونه ست!
دییییییییییییوونه شدم خدا.........................

از بار غمت قد فلک خم مانده
در دیده ما بارش نم نم مانده
ای سینه زنان به وقت شرعی عزا
هفتاد دو روز تا محرم مانده

محتاج و ملتمسه یک آمینه جانانه ام به یک دعای کهنه ...
پاسخ:
محتاج به دعا
خیلی وبلاگ خوبی دارین موفق باشین
پاسخ:
ممنون
گر از این منزل ویران به سوی خانه روم ... دگر آن جا که روم عاقل و فرزانه روم
زین سفر گر به سلامت به وطن بازرسم ... نذر کردم که هم از راه به میخانه روم
تا بگویم که چه کشفم شد از این سیر و سلوک ... به در صومعه با بربط و پیمانه روم
آشنایان ره عشق گرم خون بخورند ... ناکسم گر به شکایت سوی بیگانه روم
بعد از این دست من و زلف چو زنجیر نگار ... چند و چند از پی کام دل دیوانه روم
گر ببینم خم ابروی چو محرابش باز ... سجده شکر کنم و از پی شکرانه روم
خرم آن دم که چو حافظ به تولای وزیر ... سرخوش از میکده با دوست به کاشانه روم

سلام. زیارت قبول.
فکر کنم شما با اون یکی مشتاق (وبلاگ درد اشتیاق) کار داشتید و بخاطر تشابه اسم به من سر زدید.
پاسخ:
یاعلی
سلام

زیارت قبول

زیارت نامه قشنگی نوشتید
قسمت همه بشه ایشا الله

موفق باشی

با مطلب جدیدی به نام ارتشا منتظر حضور معطرتان هستم.



پاسخ:
حتما
خوشا به سعادتت دلها همه انجاست روح و ریحان انجاست اینجا همه جسمی است
پاسخ:
سلام-بله.....
سلام دعام کن سیده کربلایی عزیز دعام کن بخدا دلم پر از خون نامردمی های روزگاره چی دور وبرم میبینم خدا میدونه جیگر آدم میسوزه چقدر دردناکه چقدر
یا علی مدد
پاسخ:
محتاج به دعا
مسافر
و آتش چنان سوخت بال و پرت را
که حتی ندیدم خاکسترت را
به دنبال دفترچه خاطراتت
دلم گشت هر گوشه سنگرت را
و پیدا نکردم در آن کنج غربت
به جزء آخرین صفحه دفترت را
همان دستمالی که پیچیده بودی
در آن مهر و تسبیح و انگشترت را
همان دستمالی که یک روز بستی
به آن زخم بازوی هم سنگرت را
همان دستمالی که پولک نشان شد
و پوشید اسرار چشم ترت را
سحر ، گاه رفتن زدی با لطافت
به پیشانی ام بوسه ی آخرت را
و با غربتی کهنه تنها نهادی
مرا ، آخرین پاره ی پیکرت را
و تا حال می سوزم از یاد روزی
که تشییع کردم تن بی سرت را
کجا می روی ؟ ای مسافر ، درنگی
ببر با خودت پاره ی دیگرت را


اینم چند بیت شعر از سروده های خودم برای وبلاگ زیبایت . امیدوارم در پناه حضرت حق پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) و از یاران آقا امام زمان (عج) باشی . شمارو با نام زیبای آشنای غریب رو وبلاگم لینک کردم . خوشحال می شم به وبلاگ من هم سری بزنید و این شیفته ولایت رو از حمایت خودتون برخوردار کنید .
یا حق
خدای ثارالله نگه دارتان
پاسخ:
یاعلی
زیارتتون قبول

التماس دعا سیده خانوم
پاسخ:
محتاج به دعا
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۳ نسل پنجمی
سلام ببخشید دیر به دیر سر می زنم
پاسخ:
خواهش میکنم
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۳ عبدالزهرا
سلام سالروز شهدا امام صادق (ع)تسلیت باد

به روزم
پاسخ:
تسلیت...
سلام
آری دیار آرزوها را توصیف می کنید.
از شب حرم مولا گفتید و دلم پر کشید. خدا قسمت کند.
یا علی
پاسخ:
علی یارتون
دستمان را بگیر آقا که از پا افتاده‏ایم ! به حق تربت پنهان مادرت زهرا ( علیهاسلام )

سلام خدمت شما
شهادت امام جفر صادق علیه السلام رو خدمت شما و تمامی شیفتگان امامت و ولایت تسلیت عرض می کنم .

در ضمن زیارتتون هم قبول باشه .

اللّهم بلّغ مولانا الامام الهادی المهدی
پاسخ:
یاعلی
سلام زیارت قبول
هوایی میکنید ما را به شدت حالا که اسیریم
پاسخ:
گنبد امام حسین رو که دیدم یادم بود به شما.....
سلام سیده خانوم
ایشالله زیارتتون قبول باشه
نمیدونید چقدر دلم میخواد که روزی زائر کربلا باشم
واقعا نوشتتون زیبا بود
در پناه خدا
پاسخ:
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی