تربت الـ حـ سـ یــ ن






تربت الـ حـ سـ یــ ن

کربلا تربت می‌سازد و همه ابدان شیعیان را تربت می‌کند
از عطش، آب بدن خشک می‌شود و تشنه دنیا و آخرت می‌شود؛
هم تشنه آب ظاهری می‌شود و هم تشنه معنوی
کسی که تشنه کربلا شد، بدنش سرانجام تربت می‌شود
همین بدن ظاهری، حتی اگر نمرده باشد!
و این یعنی معنای موتوا قبل ان تموتوا

كلّ يوم اگر براي ما عاشوراست و كلّ ارض كــربلا، سلام هاي مقدّس ِ صبح و شام ِ حضرت ِ ناحيه، سرّ ِ خون - اشك هاي جناب ِ صاحب (عـجّل الله فرجه الشّريف) اند ... أَلسَّلامُ عَلى مُحَمَّد حَبيبِ اللهِ وَ صِفْوَتِهِ ... أَلسَّلامُ عَلى أَميرِالْمُؤْمِنينَ عَلِىِّ بْنِ أَبي طالِب الْمَخْصُوصِ بِاُخُوَّتِهِ ... أَلسَّلامُ عَلى فاطِمَةَِ الزَّهْرآءِ ابْنَتِهِ ... أَلسَّلامُ عَلى أَبي مُحَمَّد الْحَسَنِ وَصِىِّ أَبيهِ وَ خَليفَتِهِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ الَّذي سَمَحَتْ نَفْسُهُ بِمُهْجَتِهِ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنْ أَطاعَ اللهَ في سِـرِّهِ وَ عَلانِـيَـتِـهِ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنْ جَعَلَ اللهُ الشّـِفآءَ في تُرْبَتِهِ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنِ الاِْ جابَـةُ تَحْتَ قُـبَّـتِهِ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنِ الاَْ ئِـمَّـةُ مِنْ ذُرِّيَّـتِـهِ ... أَلسَّلامُ عَلَى ابْنِ خاتَِمِ الاَْ نْبِيآءِ ... أَلسَّلامُ عَلَى ابْنِ سَيِّدِ الاَْوْصِيآءِ ... أَلسَّلامُ عَلَى ابْنِ فاطِمَةَِ الزَّهْرآءِ ... أَلسَّلامُ عَلَى ابْنِ خَديجَةَ الْكُبْرى ... أَلسَّلامُ عَلَى ابْنِ سِدْرَةِ الْمُنْتَهى ... أَلسَّلامُ عَلَى ابْنِ جَنَّةِ الْـمَـأْوى ... أَلسَّلامُ عَلَى ابْنِ زَمْـزَمَ وَ الصَّـفا ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمُرَمَّلِ بِالدِّمآءِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمَهْتُوكِ الْخِبآءِ ... أَلسَّلامُ عَلى خامِسِ أَصْحابِ الْكِسْآءِ ... أَلسَّلامُ عَلى غَريبِ الْغُرَبآءِ ... أَلسَّلامُ عَلى شَهيدِ الشُّهَدآءِ ... أَلسَّلامُ عَلى قَتيلِ الاَْدْعِيآءِ ... أَلسَّلامُ عَلى ساكِنِ كَرْبَلآءَ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنْ بَكَتْهُ مَلائِكَةُ السَّمآءِ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنْ ذُرِّيَّتُهُ الاَْزْكِيآءُ ... أَلسَّلامُ عَلى يَعْسُوبِ الدّينِ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنازِلِ الْبَراهينِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الاَْئِمَّةِ السّاداتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْجُيُوبِ الْمُضَرَّجاتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الشِّفاهِ الذّابِلاتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى النُّفُوسِ الْمُصْطَلَماتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الاَْرْواحِ الْمُخْتَلَساتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الاَْجْسادِ الْعارِياتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْجُسُومِ الشّاحِباتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الدِّمآءِ السّآئِلاتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الاَْعْضآءِ الْمُقَطَّعاتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الرُّؤُوسِ الْمُشالاتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى النِّسْوَةِ الْبارِزاتِ ... أَلسَّلامُ عَلى حُجَّةِ رَبِّ الْعالَمينَ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْقَتيلِ الْمَظْلُومِ ... أَلسَّلامُ عَلى أَخيهِ الْمَسْمُومِ ... أَلسَّلامُ عَلى عَلِىّ الْكَبيرِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الرَّضيـعِ الصَّغيرِ ... أَلسَّلامُ عَـلَى الاَْبْدانِ السَّليبَةِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْعِتْرَةِ الْقَريبَةِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمُجَدَّلينَ فِى الْفَلَواتِ ... أَلسَّلامُ عَلَى النّازِحينَ عَنِ الاَْوْطانِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمَدْفُونينَ بِلا أَكْفان ... أَلسَّلامُ عَلَى الرُّؤُوسِ الْمُفَرَّقَةِ عَنِ الاَْبْدانِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمُحْتَسِبِ الصّابِرِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمَظْلُومِ بِلا ناصِر ... أَلسَّلامُ عَلى ساكِنِ التُّرْبَةِ الزّاكِيَةِ ... أَلسَّلامُ عَلى صاحِبِ الْقُبَّةِ السّامِيَةِ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنْ طَهَّرَهُ الْجَليلُ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنِ افْتَـخَرَ بِهِ جَبْرَئيلُ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنْ ناغاهُ فِي الْمَهْدِ ميكآئيلُ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنْ نُكِثَتْ ذِمَّـتُهُ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنْ هُتِكَتْ حُرْمَتُهُ ... أَلسَّلامُ عَلى مَنْ اُريقَ بِالظُّـلْمِ دَمُهُ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمُغَسَّلِ بِدَمِ الْجِراحِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمُجَـرَّعِ بِكَأْساتِ الرِّماحِ أَلسَّلامُ عَلَى الْمُضامِ الْمُسْتَباحِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمَنْحُورِ فِى الْوَرى ... أَلسَّلامُ عَلى مَنْ دَفَنَهُ أَهْـلُ الْقُرى ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمَقْطُوعِ الْوَتينِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْمُحامي بِلا مُعين ... أَلسَّلامُ عَلَى الشَّيْبِ الْخَضيبِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْخَدِّ التَّريبِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الْبَدَنِ السَّليبِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الثَّغْرِ الْمَقْرُوعِ بِالْقَضيبِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الرَّأْسِ الْمَرْفُوعِ ... أَلسَّلامُ عَلَى الاَْجْسامِ الْعارِيَةِ فِى الْفَلَواتِ ... تَنْـهَِشُهَا الذِّئابُ الْعادِياتُ ... وَ تَخْتَلِفُ إِلَيْهَا السِّباعُ الضّـارِياتُ ... أَلسَّلامُ عَلَيْك َ يا مَوْلاىَ وَ عَلَى الْمَلآ ئِكَةِ الْمُرَفْرِفينَ حَوْلَ قُبَّتِك ...

پریشانیات!

پنجشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۰، ۰۳:۳۲ ب.ظ
این روزها واژگان، بازیچه من شده اند برای عشق بازی با تو

و من بازیچه تو ام برای تو!

چه می شود کرد؟

دست، بالای دست زیاد است!

من کلمات را می گردانم، می چرخانم، سیر می دهم؛شاید لایق شان نامت شوند

و
تو مرا می گردانی، می چرخانی، سیر میدهی؛ شاید لایق دیدارت شوم!

تقلای من که بی حاصل است!

کاش ماله
تو جواب دهد!
http://www.askdin.com/gallery/images/2732/1_12058202894ucv028.jpg


دایره سیر واژگان کلامم؛ لغت نامه دل است
و دایره سیر من
از مشهد است تا مکه؛
از نجف تا کربلا؛
از سامرا تا کاظمین؛
از مدینه تا بقیع؛
از قم تا جمکران؛
از شاهچراغ تا عبدالعظیم؛
از همه امام زادگان تا گلزار شهدا؛
و کاش
از عکس های اتاقم باشد تا
خوده خوده خودت!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۳۱
تربت

نظرات  (۲۰)

خشن انگیز ناک نبود برادر

بدبختی را نفمیدی دارد میبارد از سر و رویم....

فقط سلام بده...
اصلا بنویس اسما های ما را ببر
انجا از رو
انشا بخوان برای اقا!!
ببر اسامی مان را انجا
جضور غیابمان کن...


شافی یادت نرود..
سلام علیکم

خوشا به حالتون بالاخره به وصال یار رسیدید

بیچاره دل ما که هنوز منتطر یک نیم نگاه است

التماس دعا

حتما نائب الزیاره باشید

توی نگاهتون که با اشک

وسط بین الحرمین یاد ما هم باشید

یاعلی...
ساقی گیر است.....

دعایم کنید...
......
سلام


به سلامت...

خوش بگذرد...
چقدر شنیدن خبر این رفتن ها خوشحالم میکند....
حرف زیاد است اما
ما هم دلمان تنگ است
به اندازه تمام این روزهای فراق
التماس دعا
سید دعامون کن
من لال شده ام
چه بگویم...جز آه کشیدن و خوش به حالتان؟

.....

......

........


سلام ما را به جد غریبتان برسانید....


با هر سلام صبح به آقای بی کفن
انگار رو به روی حرم ایستاده ایم...
می کشی تو مرا
ح س ی ن
نشسته ام اینجا به شوق اذن دخول
بگو
نتکانند پادری ها را
نتکانند
نتکانند
...
کربلاااا
برای دیدنت چشم انتظارم
همه لحظه لحظه ها را میشمارم
به خدا خسته شدم بسه حدایی
کی میشه سر روی شش گوشه بذارم
.
یعنی میشه آقاجون بها بگیرم
یعنی میشه اذن کربلا بگیرم
یعنی میشه پای شش گوشه بشینم
ذکر امام رضا بگیرم
کربلاااااا
سلام زائر ارباب.
فقط التماس دعا...
انشالله با معرفت بروی و با بصیرت برگردی...
ما در شب تاریک غیبت، در پناه مهتابیم و چشم انتظار طلوع آفتاب . ما به انتظار آفتاب نمی نشینیم، بلکه می ایستیم. مهم تشخیص فجر در تاریکی است، آفتاب که طلوع کند، دیگر نماز قضا شده است....
سلام
موفق باشی..........
فقط
آه...
.
.
.
صلی الله علیک یا ارباب
یااعبدالله...
.
.
.
سید
یادت بود سلام خاکستر را برسان به
مولا امیرالمومنین
حضرت ارباب
علمدار
و
حضرت صاحب الزمان...
آمدم بگویم
کربلا می روی دل ما را هم ببر
خودمان را راه نمیدهند
هوایی شدم

دل من کربلا میخواد
یا ح س ی ن
پاسخ:
لاجرم دل را باید کربلا کرد!
مانند طفل دربدری
گریه می کنم...

مثل گدای پشت دری
گریه می کنم...

بار مرا کسی نخریده!
تو می خری؟

بار مرا بخر! نخری...
گریه می کنم...

از چند جا شکسته پرم
ای شکسته بند!

از غصه ی شکسته پری
گریه می کنم...

جان همان که زائر بابا نشد
مرا یک کربلا ببر،نبری...
گریه می کنم...
گریه می کنم...
گریه می کنم...
پاسخ:
گریه می کنم...
به یاد من نباشی..
کربلای من را نگیری از دستان عباس..
والله شکایتت را به جدت میکنم...!!!

این یک تهدید است!

برادریم یک جورهایی...
پاسخ:
دعامون کن برادر
امشب هم دوباره به یاده بچگیمان، حسادتم گل کرده ...

گلستان شهدا را که با هم رفتیم
شب قدر هم با هم دعا خواندیم
کربلا کربلای حاج آقا را هم!
حالا تنها می روی ...
حسادتم گل کرده :)

خوش به حال دلت که خریدنش
بدجور دلتنگم
بدجور
پاسخ:
بین خودمون باشه؛ بهت غبطه می خورم!
تقلای من که بی حاصل است ...
پاسخ:
من هم!
سید
دیر رسیدم؟ رفتی برگشتی؟

حالا التماس دعایم را چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیوانه گی ام را ببخش
پاسخ:
رفتنم را میدانم برگشتنم را باور نکرده ام هنوز!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی